NSFW: Random Thoughts & Such, Because Raider Nation is a Thread Locking Douche Nozzle

Discussion in 'Non Sports Talk (NST)' started by Crow, May 12, 2014.

  1. MostWanted650

    MostWanted650 If you stop struggling, then you stop life

    Messages:
    12,042
    Likes Received:
    15,138
  2. Crow

    Crow My photo editing is ass

    Messages:
    48,379
    Likes Received:
    33,316
    Chu tryna say, mang?
     
  3. MostWanted650

    MostWanted650 If you stop struggling, then you stop life

    Messages:
    12,042
    Likes Received:
    15,138
    i dunno..I asked for your commentary as usual on this issue :wavey:
     
  4. Crow

    Crow My photo editing is ass

    Messages:
    48,379
    Likes Received:
    33,316
    Looks like one dem setup type deals to make me say something that appears racist but is really just a matter of context.

    And, yeah, yeah. Used y'all like equipment and took all the credit. Sing us another one, would ya?
     
  5. MostWanted650

    MostWanted650 If you stop struggling, then you stop life

    Messages:
    12,042
    Likes Received:
    15,138
    lol..ok that's enough folks..We will not be taking anymore questions for the evening
     
    Crow likes this.
  6. JohnQ

    JohnQ Media hater

    Messages:
    8,443
    Likes Received:
    5,530
    Right after the post game I switched over to CNN to watch that story about the band Chicago.Pretty cool story.I liked it and it helped to take my mind off of the game.
     
  7. Crow

    Crow My photo editing is ass

    Messages:
    48,379
    Likes Received:
    33,316
    Nixon's Vietnam Treachery

    http://mobile.nytimes.com/2016/12/3...t-region&_r=0&referer=https://t.co/9iI0CRS3WM
     
  8. Mach

    Mach Hates on shit

    Messages:
    7,627
    Likes Received:
    5,248
    And yet, I still would have voted for him over what we got this year.
     
    gannoncannon, Solve4X and Crow like this.
  9. MostWanted650

    MostWanted650 If you stop struggling, then you stop life

    Messages:
    12,042
    Likes Received:
    15,138
    And still relevant today!

    [​IMG]
     
    Raidervinny and Crow like this.
  10. MostWanted650

    MostWanted650 If you stop struggling, then you stop life

    Messages:
    12,042
    Likes Received:
    15,138
    gannoncannon and Crow like this.
  11. Crow

    Crow My photo editing is ass

    Messages:
    48,379
    Likes Received:
    33,316
    gannoncannon and MostWanted650 like this.
  12. YodasBeast

    YodasBeast Green Power, Bitches!

    Messages:
    1,974
    Likes Received:
    778
    Are you referring to things like this:
     
    Shagsta and Crow like this.
  13. Solve4X

    Solve4X Well-Known Member

    Messages:
    337
    Likes Received:
    589
    They had me at Kansas City :eek::eek::eek::eek::eek::eek:s.
     
  14. MostWanted650

    MostWanted650 If you stop struggling, then you stop life

    Messages:
    12,042
    Likes Received:
    15,138
  15. MostWanted650

    MostWanted650 If you stop struggling, then you stop life

    Messages:
    12,042
    Likes Received:
    15,138
  16. Raidermania12

    Raidermania12 Only Bo Knows

    Messages:
    10,458
    Likes Received:
    3,062
    Sooooo I see it's gonna be a golden four years. Get your raincoats and Russian hookers.
     
  17. JohnQ

    JohnQ Media hater

    Messages:
    8,443
    Likes Received:
    5,530
    I heard about it but is it for real? Thsts some nasty shit.
     
  18. RaiderNorth

    RaiderNorth Well-Known Member

    Messages:
    2,440
    Likes Received:
    1,171
    Q: What's the difference between a chickpea and a garbonzo?
    A: Donald Trump wouldn't let a garbonzo on his face.


    Thank you, I'll be here all week. You really oughta try the veal.
     
  19. MostWanted650

    MostWanted650 If you stop struggling, then you stop life

    Messages:
    12,042
    Likes Received:
    15,138
  20. Raidermania12

    Raidermania12 Only Bo Knows

    Messages:
    10,458
    Likes Received:
    3,062
    It's unverified. But likely true since he lost his shit over it. Lol